Osona, som turisme

Osona Turisme inicia una campanya de sensibilització turística que vol propiciar el sentiment d’orgull del patrimoni cultural, arquitectònic i paisatgístic i dels valors a osonencs i empresaris del sector.

El passat 1 de març es va iniciar la campanya de sensibilització turística 'Osona, som Turisme', enfocada a residents i empresaris locals. La campanya té com a objectiu principal transmetre que el turisme a la comarca d’Osona és un sector econòmic important i que els habitants i els empresaris del sector turístic reconeguin Osona com a destí turístic.

A través del missatge “Osona som turisme” es vol propiciar el sentiment d’orgull dels osonencs i empresaris per tal que tots vegin que Osona és una comarca amb un gran potencial turístic, al voltant del patrimoni cultural, arquitectònic i paisatgístici dels valors del mateix territori.

Per tal de millorar la difusió de la nova campanya, s’han creat continguts i grafismes concrets per reforçar la imatge d’Osona com destí turístic. Es planteja una iniciativa en clau de sorpresa, en la que un narrador ens explica un fet o un lloc i un receptor mostra estupefacció, partint de la base “Com és possible que, després de tants anys, encara no hagi vist això?, encara no hagi experimentat allò altre o tastat tal plat?”, utilitzant un canal popular i proper com són les expressions onomatopeiques i populars.

Amb aquesta campanya es descobriran curiositats i imatges espectaculars d’indrets tan magnífics com el Monestir de Santa Maria de Lluçà o el Salt del Molí de Vidrà, entre d’altres.

Les dues primeres accions que s’estan portant a terme és la inserció d’anuncis publicitaris a les parts de darrera de dos busos que fan rutes comarcals de l’empresa Sagalés i l’aparició d’anuncis als Multicines Sucre.