La Diputació de Barcelona presenta l'oferta turística de la província a la World Travel Market de Londres
- La fira, una de les més importants del món per a públic professional, se celebra del 4 al 6 de novembre.
- El mercat britànic és el 4t més important entre el turisme estranger que arriba a la destinació, per darrere de França, Alemanya i Països Baixos.
La Diputació de Barcelona, a través de la marca turística Barcelona is Much More, participarà del 4 al 6 de novembre a la World Travel Market de Londres, per tal de donar a conèixer l’oferta turística de les comarques de Barcelona. Adreçada a professionals del sector, la WTM és una de les fires turístiques més importants de la indústria, amb presència de més de 5.000 destins de més de 180 països, més de 4.000 punts d’exposició i una afluència que supera les 40.000 persones. És, també, una cita imprescindible per posicionar-se en el mercat britànic, el quart més important per a la província de Barcelona.
En aquesta edició, la 46a, la Diputació comptarà amb un espai dins del marc de l’estand Catalunya, de l’Agència Catalana de Turisme, en el qual presentarà el conjunt de l’oferta de la província. L’objectiu principal és consolidar les relacions amb operadors col·laboradors amb la Diputació de Barcelona, i donar a conèixer les comarques de Barcelona a nous operadors turístics del mercat anglès.
El mercat britànic és el 4t més important entre el turisme exterior que visita les comarques de Barcelona: el 9,5% dels estrangers que van visitar la Regió Barcelona aquest estiu eren d’aquest país, per darrere de França, Alemanya i Països Baixos.
