Vic supera els 25.000 clients de la Targeta Urbana

La ciutat se situa al capdavant de les targetes de fidelització comercial i ha premiat amb una targeta regal a la seva clienta 25.000.

La Targeta Urbana de Vic arriba ja als 25.140 clients quatre anys i mig després de la seva implantació, que va suposar la unió de les tres agrupacions de comerciants en una de sola, Vic Comerç. Aquest dimecres es va lliurar una targeta regal de 100 euros per comprar en qualsevol dels 185 establiments adherits a la ciutat a la clienta 25.000, una veïna de Folgueroles que es va fer la targeta a l’establiment Vidal.

De fet, les compres relacionades amb la moda i l’equipament personal són les que generen més ús d’aquesta targeta, un 35%, seguides de l’alimentació, amb un 32%. El grau de fidelització de la targeta és molt elevat, amb un 91% de clients actius segons assenyalava el president de Vic Comerç, Toni Brachs, en un acte que va comptar amb la presència de la directora general de Comerç de la Generalitat, Montserrat Vilalta, el diputat delegat de Comerç de la Diputació, Isaac Albert, l’alcaldessa de Vic, Anna Erra i la regidora de Comerç, M. Carme Bover.