Comunicat conjunt de l'Ajuntament de Vic, l'Ajuntament de l'Esquirol, la Fundació Atlàntida de Vic i el Departament de Cultura sobre el Festival Internacional de Cantonigròs

Davant la notícia inesperada de la finalització del Festival Internacional de Música de Cantonigròs, l’Ajuntament de l’Esquirol, l’Ajuntament de Vic, la Fundació Atlàntida de Vic i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, institucions públiques que han finançat i donat suport al Festival durant els darrers 35 anys, volen expressar:

·         L’agraïment més sincer a Josep Maria Busquets per la tasca ingent al capdavant del Festival al llarg d’aquest extens període de 35 anys.

·         El reconeixement a la tasca de la Fundació Internacional de Música de Cantonigròs, a tot l’equip de professionals i al nombre extraordinari de voluntaris, d’haver organitzat i coordinat, amb esforç dedicació i tenacitat, el Festival durant tots aquests anys.

·         El  reconeixement a la gran contribució del Festival a la cultura del nostre país i al seu patrimoni musical, en especial pel foment de l’intercanvi cultural entre pobles i països tant diversos i pel missatge de pau i concòrdia que el Festival, mitjançant la música i la dansa, transmetia.

·         La voluntat de les administracions signants de treballar per reformular el Festival si les circumstàncies logístiques i de preparació així ho permeten.

Ajuntament de Vic
Ajuntament de l’Esquirol