Preocupació a Sitges pel descens d'ocupació durant aquest estiu, i per la situació de l'espai públic

Sitges està lluny, o s’està allunyant, de la Imatge de destinació Turística que va ser, o que hauria de ser. Així ho Creu el President del Gremi d’Hostaleria, Joan Anton Matas

En una entrevista a Ràdio Maricel, Matas apunta que "les deficiències no són insalvables i més enllà dels diners, també cal dedicació" I posa com a exemples, la deixadesa en el manteniment de l’espai i els jardins públics, les mancances en el servei de neteja, la gestió del top-manta.

El president del Gremi d’Hostaleria arriba amb un llistat llarg de greuges que es contraposen a la imatge que necessita una destinació de referència. Matas assumeix que hi ha establiments en el sector que incompleixen i demana mà dura pels incomplidors, però a la vegada creu que l’Ajuntament ha de reaccionar davant d’una realitat que cal reconduir.

Joan Anton Matas, ha expressat la seva preocupació envers l’estat de la neteja a Sitges. Matas creu que “el municipi necessita ordre” i a la vegada alerta que “estem veient manca de pulcritud amb la neteja en zones emblemàtiques com el passeig marítim”. Respecte possibles solucions, el màxim dirigent del Gremi considera que les “deficiències no són insalvables”, per tal de superar-les Matas afirma que “més enllà dels diners, el que cal és dedicació”.

I posa com a exemples, la deixadesa en el manteniment de l’espai i els jardins públics, les mancances en el servei de neteja, la gestió del top-manta… El president del Gremi d’Hostaleria arriba amb un llistat llarg de greuges que es contraposen a la imatge que necessita una destinació de referència. Matas assumeix que hi ha establiments en el sector que incompleixen i demana mà dura pels incomplidors, però a la vegada creu que l’Ajuntament ha de reaccionar davant d’una realitat que cal reconduir.

Escolteu-lo

Reproductor d'àudio